گل نسرین
هوالمصور 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس mahan1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  مصرف میوه و سبزیجات تازه به همراه لبنیات برای دفع سموم و مواد زائد از بدن و مصرف نان سنگک و جو، دمنوش آویشن و گل گاوزبان در روزهای آلوده توصیه می شوند.

مصرف سبزیجات تازه مانند اسفناج، کاهو، کرفس، گوجه فرنگی، جوانه گندم، سیر، پیاز، تره، شوید، جعفری و میوه هایی مانند: لیموشیرین، نارنگی، پرتقال، انار، انبه، سیب، طالبی و کیوی توصیه می شود.

در روزهای آلوده هوا بهتر است لبنیاتی مانند شیر و ماست مصرف شود.

نان های سبوس دار جو و سنگک و آجیل هم جذب مواد سمی را در خون کاهش می دهد. بنابراین مصرف این مواد کمک می کند که سموم کمتری از ذرات معلق در هوا جذب خون شود.

دمنوش ها، به دفع مواد سمی و مضر کمک می کنند. مصرف دمنوش آویش از مشکلات تنفسی هم جلوگیری می کند ودمنوش گل گاو زبان و سنبل الطیب هم آرامبخش بوده و از بروز گرفتگی عروق قلب و سکته پیشگیری می کند.

مصرف انجیر، شربت خاکشیر، آب زرشک و انار هم با خاصیت ضد یبوست در دفع مواد سمی کمک می کند

[ چهار شنبه 15 بهمن 1393برچسب:, ] [ 11:16 ] [ نسرین ]

[ چهار شنبه 15 بهمن 1393برچسب:, ] [ 11:14 ] [ نسرین ]

همونطور که در عکس می بینید، بیشترین متابولیسم در بدن در زمان ورزش، عشق و شادی هست. پس سعی کنید تا می تونید ورزش کنید، عشق بورزید و شاد باشید
به خودتون نگاه کنید. فكر می كنید شما در زندگیتون بیشتر در کدوم حالت هستید؟

[ سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:, ] [ 12:6 ] [ نسرین ]

واژه میگرن از لفظ یونانیHemicrain( به معنی" نیمی از سر") گرفته شده است كه خود این كلمه ریشه در زبان مصری دارد. میگرن، نوعی اختلال سردرد است كه با تركیب متنوعی از تغییرات عصبی و گوارشی مشخص می شود. درد میگرن اغلب اوقات به صورت درد ضربان دار یك طرفه است كه ابتدا خفیف است و كم كم شدید می شود. دردهای میگرنی در همه موارد با بی اشتهایی و تهوع و گاهی اوقات با استفراغ همراه هستند.

میگرن و رابطه جنسی


ادامه مطلب
[ سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:, ] [ 10:21 ] [ نسرین ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

با عرض سلام و احترام به دوستان عزیزم امیدوارم با باز کردن این وبلاگ تونسته باشم رضایت شما عزیزان را جلب کنم عزیزم نظر یادت نره..........
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 74252
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content