گل نسرین
هوالمصور 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس mahan1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بسیاری از افرادی که وزن زیادی دارند به دنبال راحت ترین راه برای رسیدن به یک بدن خوب و لاغر شدن هستند. این کار را می توان با کمک نوشیدنی ها نیز انجام داد.

نوشیدنی های بسیار زیادی هستند که می توانند خاصیت چربی سوزی را برای شما به همراه داشته باشند اما تنها تعدادی از آن ها بسیار خوب و کارآمد هستند. د راین مطلب نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از این نوشیدنی های چربی سوز که می توانید روزانه از آن ها استفاده کنید.

آب هندوانه : یکی از بهترین و و سلامت ترین آبمیوه های دنیا اب هندوانه است .......

ادامه دارد....


ادامه مطلب
[ شنبه 8 تير 1392برچسب:, ] [ 14:45 ] [ نسرین ]

قطع مصرف هله هوله:"بسیاری از آبنبات ها و اسنک ها شامل گـلیسـیرین و شــکر بالایی هسـتند. در معده به طور کامل هضم نمی شوند و این امر سبب می شود که شکم شما نفخ کند.

 *بدوید (در حدود 2 کیلومتر):"ورزش های سنگین، فشار و تنش فراوانی را بر روی بدن شما وارد می آورند و همین امر موجب می شود که عضلات برای مدت زمان طولانی نرم و سست باقی بمانند. اما نرمش ملایم و متعادل (مثل یوگا و پیاده روی) به آب شدن چربی ها سرعت می دهد و مشکل شما را در مدت زمان کمتری حل می کند.

.........

 

 

 

4 حرکت شکم که معجزه می کند!

ادامه دارد.......


ادامه مطلب
[ شنبه 8 تير 1392برچسب:, ] [ 14:35 ] [ نسرین ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

با عرض سلام و احترام به دوستان عزیزم امیدوارم با باز کردن این وبلاگ تونسته باشم رضایت شما عزیزان را جلب کنم عزیزم نظر یادت نره..........
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 116
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 74232
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content