گل نسرین
هوالمصور 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس mahan1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دکتر شریعتی انسان ها را به چهار گروه زیر دسته بندی کرده است :

دسته اول

آنانی که وقتی هستند هستند، وقتی که نیستند هم نیستند

عمده آدم‌ها.

حضورشان مبتنی به فیزیک است. تنها با لمس ابعاد جسمانی آن‌هاست که قابل فهم می‌شوند. بنابراین اینان تنها هویت جسمی دارند.

ادامه دارد.............


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:, ] [ 19:46 ] [ نسرین ]

 نگاه نو به تناسب اندام، توجه به نشانه «برج ها» و وارد کردن آن ها در تمرینات ورزشی است.
بیشتر افراد برای مسائل عشقی و کاری به طالع بینی روی می آورند، اما در مورد ورزش چطور؟! حتی اگر شما با این عقیده موافق باشید که اجرام آسمانی می توانند تصمیمات و اتفاقات زمینی را از قبل خبر دهند، اما تأثیر آن ها روی تناسب اندام کمی غیر معقول به نظر می رسد. اما استفاده از طالع بینی دید تازه و جدیدی را به تمرینات ورزشی می بخشد و می توانید با توجه به نشان مخصوص ماه خود، ورزش مخصوص تان را انجام دهید.
وقتی شما خواستنی ها و نخواستنی ها و توانایی های طبیعی و ذاتی تان را بدانید، می توانید یک رژیم غذایی و ورزش را انتخاب کنید و انجام دهید. چون مناسب شماست و صرفاً به خاطر اینکه مربی بدنسازی شما اینطور می خواهد و می گوید این ورزش برای سلامتی و لاغر کردن تان مفید است. طبق نظریه ستاره شناسی، هر نشانه، قدرت و تمایلات خاص خودش را دارد؛ و تک تک نشانه ها با اعضای بدن در ارتباطند. در واقع، دانستن طالع ورزش و تناسب اندام به عادت های ورزشی قدیمی تان جان تازه ای می بخشد مخصوصاً اگر از انجام دادن حرکات تکراری خسته شده اید. وقتی حرکت ورزشی مناسب انجام می دهید، به جای اینکه فکر کنید ورزش کرده اید بیشتر برایتان جنبه بازی و تفریح خواهد داشت.
آن وقت است که از حرکات ورزشی لذت می برید و در عین حال بدنی سالم خواهید داشت.


 

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:, ] [ 19:29 ] [ نسرین ]

در صورتیكه تاریخ تولد شما در:
اول فروردین ماه باشد سیاه هستید
بین دوم فروردین تا 11 فروردین باشد ارغوانی هستید
بین 12 تا 21 فروردین باشد. شما سرمه ای است
بین 22 فروردین تا 31 فروردین باشد نقره ای هستید.
بین یكم اردیبهشت تا 10 اردیبهشت باشدسفیدهستید.
بین 11 اردیبهشت تا 24 اردیبهشت باشد شما آبی هستید.
بین 25 اردیبهشت تا سوم خرداد باشد شما طلائی رنگ هستید.
بین 4 خرداد تا 13 خرداد باشد شما شیری رنگ هستید.

و  ......




ادامه مطلب
[ پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:, ] [ 19:23 ] [ نسرین ]

فکر می کنید درطول شب اصلاً از جایتان تکان نمی خورید؟ اشتباه می کنید. بااینکه بیشتر زمان خواب را در وضعیتی به سر می برید که موقعی که خوابتان می برد هستید، اما حتی آنهایی که وقتی صبح از خواب بیدار می شوند می بینند رختخوابشان همانطور دست نخورده مانده هم حداقل هر ساعت دو تا چهار مرتبه تکان می خورند و این یعنی هر شب تقریباً ۲۰ مرتبه در جایشان جابه جا می شوند. این مسئله کاملاً طبیعی است و با وجود این تکان خوردن ها باز هم وارد خواب عمیق خواهید شد.


مدل خوابیدن مورد علاقه شما ممکن است موجب کمر درد، گردن درد، دل درد و حتی ایجاد چروک زودرس روی پوستتان شود. دوست دارید بدانید که بهترین و سلامت ترین مدل خوابیدن چیست؟ پس مقاله را کامل بخوانید!


بهترین مدل: خوابیدن به پشت


خوب است برای: از گردن درد و کمردرد جلوگیری می کند، رفلاکس اسید معده را کاهش می دهد، ایجاد چروک روی پوست را به حداقل می رساند و باعث سفت و خوش فرم ماندن سینه ها می شود.




ادامه مطلب
[ پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:, ] [ 19:12 ] [ نسرین ]



لباس های تنگ: افرادی که لباس های تنگ میپوشند عموما افرادی مغرور و زود رنج اند. همچنین افرادی بسیار جذاب هستند.افرادی شایسته و معقول اند.

لباس های گشاد: افرادی که لباس های گشاد میپوشند افرادی بخشنده هستند به هیچ وجه حسود نبوده و دوستان زیادی دارند. فداکار و صادق نیز هستند.

لباس های تیره: افرادی که لباس های تیره میپوشند عموما افرادی خودخواه بود و بسیار خونسرد هستند به ندرت عصبانی می شوند و و سلیقه ی خوبی در انتخاب لباس دارند.

لباس های روشن: افرادی که لباس های روشن میپوشند افرادی فداکار و صادق هستند. افرادی مهربان و شوخ طبع هستند عاشق صلح و صفا و ارامش اند




ادامه مطلب
[ پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:, ] [ 19:0 ] [ نسرین ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

با عرض سلام و احترام به دوستان عزیزم امیدوارم با باز کردن این وبلاگ تونسته باشم رضایت شما عزیزان را جلب کنم عزیزم نظر یادت نره..........
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 74205
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content