گل نسرین
هوالمصور 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس mahan1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ابراهيم

نام مبارك حضرت ابراهيم ـ عليه السلام ـ قهرمان توحيد 69 بار در 25 سوره قرآن آمده، و يك سوره قرآن (چهاردهمين سوره) به نام سورة ابراهيم است. فرازهاي سازنده و گوناگون زندگي سودمند آن حضرت در ضمن 25 سورة قرآن ذكر شده است، و اين موضوع بيانگر عنايت خاص قرآن به زندگي ابراهيم ـ عليه السلام ـ است، تا پيروان قرآن آن را بخوانند، از آن درسهاي بزرگ زندگي را بياموزند. و از مكتب سازنده و آموزندة او براي پيشروي به سوي كمال، الهام بگيرند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 13 مرداد 1394برچسب:, ] [ 11:39 ] [ نسرین ]

خداوند قبل از آن كه آدم ـ عليه السلام ـ پدر انسانها را به عنوان نمايندة خود در زمين بيافريند، اين موضوع بسيار مهم را به فرشتگان خبر داد. فرشتگان با شنيدن اين خبر سؤالي نمودند كه ظاهري اعتراض گونه داشت و عرض كردند:

«پروردگارا!‌ آيا كسي را در زمين قرار مي‌دهي كه:

1. فساد به راه مي‌اندازد؛

2. و خونريزي مي‌كند؛


ادامه مطلب
[ سه شنبه 13 مرداد 1394برچسب:, ] [ 11:3 ] [ نسرین ]

  مصرف میوه و سبزیجات تازه به همراه لبنیات برای دفع سموم و مواد زائد از بدن و مصرف نان سنگک و جو، دمنوش آویشن و گل گاوزبان در روزهای آلوده توصیه می شوند.

مصرف سبزیجات تازه مانند اسفناج، کاهو، کرفس، گوجه فرنگی، جوانه گندم، سیر، پیاز، تره، شوید، جعفری و میوه هایی مانند: لیموشیرین، نارنگی، پرتقال، انار، انبه، سیب، طالبی و کیوی توصیه می شود.

در روزهای آلوده هوا بهتر است لبنیاتی مانند شیر و ماست مصرف شود.

نان های سبوس دار جو و سنگک و آجیل هم جذب مواد سمی را در خون کاهش می دهد. بنابراین مصرف این مواد کمک می کند که سموم کمتری از ذرات معلق در هوا جذب خون شود.

دمنوش ها، به دفع مواد سمی و مضر کمک می کنند. مصرف دمنوش آویش از مشکلات تنفسی هم جلوگیری می کند ودمنوش گل گاو زبان و سنبل الطیب هم آرامبخش بوده و از بروز گرفتگی عروق قلب و سکته پیشگیری می کند.

مصرف انجیر، شربت خاکشیر، آب زرشک و انار هم با خاصیت ضد یبوست در دفع مواد سمی کمک می کند

[ چهار شنبه 15 بهمن 1393برچسب:, ] [ 11:16 ] [ نسرین ]

[ چهار شنبه 15 بهمن 1393برچسب:, ] [ 11:14 ] [ نسرین ]

همونطور که در عکس می بینید، بیشترین متابولیسم در بدن در زمان ورزش، عشق و شادی هست. پس سعی کنید تا می تونید ورزش کنید، عشق بورزید و شاد باشید
به خودتون نگاه کنید. فكر می كنید شما در زندگیتون بیشتر در کدوم حالت هستید؟

[ سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:, ] [ 12:6 ] [ نسرین ]

واژه میگرن از لفظ یونانیHemicrain( به معنی" نیمی از سر") گرفته شده است كه خود این كلمه ریشه در زبان مصری دارد. میگرن، نوعی اختلال سردرد است كه با تركیب متنوعی از تغییرات عصبی و گوارشی مشخص می شود. درد میگرن اغلب اوقات به صورت درد ضربان دار یك طرفه است كه ابتدا خفیف است و كم كم شدید می شود. دردهای میگرنی در همه موارد با بی اشتهایی و تهوع و گاهی اوقات با استفراغ همراه هستند.

میگرن و رابطه جنسی


ادامه مطلب
[ سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:, ] [ 10:21 ] [ نسرین ]

موارد آزمون کمربند قرمز

....در ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 دی 1393برچسب:, ] [ 12:44 ] [ نسرین ]

در این مقاله با نیازهای اساسی زنان و مردان بطور کاملا علمی و روانشناسانه آشنا خواهید شد:

1-  مردان خواهان موفقیت بوده، زنان نیاز به تعلق پذیری دارند.

2-  زنان روحیه لطیف و حساس تری داشته و نیاز دارند احساسات خود را بزبان بیاورند، در پاسخ مردان میخواهند راه گشا و منجی باشند.

3- مردان به شغلشان به دید جزئی از وجودشان مینگرند، زنان به خانواده خود چنین نگرشی دارند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 مرداد 1393برچسب:, ] [ 9:59 ] [ نسرین ]

سومین جاذبه توریستی ایتالیا، شهر باستانی پومپی است. این شهر مدت هاست که در معرض خرابی قرار دارد و تبدیل به نماد چندين دهه سوءمدیریت میراث ایتالیا شده است. حالا دولت ایتالیا با کمک فناوری های تازه به دنبال احیای آن است. اما این شهر یک نیمه پنهان دیگر هم دارد؛ عذاب الهی در دو هزار سال پیش.

شهر پمپی، شهری در ایتالیای اِمروزی یا روم باستان در روز ۱۹ اوت سال ۷۹ میلادی در پی فعالیت آتشفشانی کوه وزوو که ۲۸ ساعت ادامه داشت به زیر ۶ متر کوهی از مواد مذاب و خاکستر آتشفشانی رفت. حادثه آنقدر ناگهانیروی داد که همه چیز در شهر به همان حالت که در اثنای زندگی روزمره بود دست نخورده ماند و امروز دقیقا به همان گونه که دو هزار سال پیش بودند باقی است. گویی زمان منجمد شده است.

 

این شهر به وسیله انفجارهای آتشفشانی کوه «وزوو» نابود شد. آتشفشان وزوو سمبل کشور ایتالیا و قبل از آن نشانه شهر ناپل است.

 

untitled.jpg


ادامه مطلب
[ دو شنبه 27 مرداد 1393برچسب:, ] [ 12:17 ] [ نسرین ]

زمانی که شما خمیر دندان می خرید، اگر متوجه قوطی یا لوله خمیر شوید، در پائین آن به یکی از چهار رنگ زیر علامت گذاری شده است (به تصویر توجه کنید):

اگر علامت رنگ سبز باشد: خمیر دندان از مواد طبیعی ساخته شده است.

اگر علامت رنگ آبی باشد: خمیر دندان از مخلوطی از مواد طبیعی و ادویه جات ساخته شده است.

اگر علامت رنگ سرخ (قرمز) باشد: خمیر دندان از مواد طبیعی و مواد شیمیایی ساخته شده است.

اگر علامت رنگ سیاه باشد: خمیر دندان کاملاً از مواد شیمیایی ساخته شده است.

شما فقط آن خمیر دندانی را خریداری کنید که رنگ سبز یا آبی علامت گذاری شده است

[ دو شنبه 27 مرداد 1393برچسب:, ] [ 12:3 ] [ نسرین ]

آشنایی با چند نوع از بهترین مواد غذایی چربی سوز

بعضی از موادغذایی خاصیت گرمازایی بالایی دارند، به همین دلیل وقتی آنها را می‌خورید درواقع چربی‌سوزی می‌کنید.

سوخت‌وسازتان را بالا ببرید

حقیقت دارد: بعضی از موادغذایی خاصیت گرمازایی بالایی دارند، به همین دلیل وقتی آنها را می‌خورید درواقع چربی‌سوزی می‌کنید. این موادغذایی حاوی موادمغذی و ترکیبات خاصی هستند که آتش متابولیسمتان را شعله‌ور می‌کنند. تا می‌توانید در رژیم‌غذایی‌تان از این مواد بهره گیرید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, ] [ 12:12 ] [ نسرین ]

منافذ پوست باز مساوی است با نقطه های قهوه ای و سیاه  دور بینی و روی گونه ها. وقتی گرد و غبار و چربی  منافذ پوست رو می بندند، چربی تولید شده دنبال یک راه خروج می گرده و مجبوره منافذ پوست رو باز تر کنه . به این ترتیب  سروکله نقطه های قهوه ای و چرب پیداشون میشه و حالا باید دنبال راه حلی برای از بین بردنشون بگردیم. یک راه حل موقت اینه که همیشه روی صورتتون انواع کرم های آرایشی رو بزنید .  راه حل بهتر این هست که منافذ پوست رو ببندید و کلا با این نقطه ها خداحافظی کنیم.

 

اگر طرفدار راه دوم هستید، تصویر زیر راهنمای ساده ای برای رسیدن به پوست صورت صاف و یکدست با منافذ بسته است.

 

[ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, ] [ 12:0 ] [ نسرین ]

بسیاری از افرادی که وزن زیادی دارند به دنبال راحت ترین راه برای رسیدن به یک بدن خوب و لاغر شدن هستند. این کار را می توان با کمک نوشیدنی ها نیز انجام داد.

نوشیدنی های بسیار زیادی هستند که می توانند خاصیت چربی سوزی را برای شما به همراه داشته باشند اما تنها تعدادی از آن ها بسیار خوب و کارآمد هستند. د راین مطلب نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از این نوشیدنی های چربی سوز که می توانید روزانه از آن ها استفاده کنید.

آب هندوانه : یکی از بهترین و و سلامت ترین آبمیوه های دنیا اب هندوانه است .......

ادامه دارد....


ادامه مطلب
[ شنبه 8 تير 1392برچسب:, ] [ 14:45 ] [ نسرین ]

قطع مصرف هله هوله:"بسیاری از آبنبات ها و اسنک ها شامل گـلیسـیرین و شــکر بالایی هسـتند. در معده به طور کامل هضم نمی شوند و این امر سبب می شود که شکم شما نفخ کند.

 *بدوید (در حدود 2 کیلومتر):"ورزش های سنگین، فشار و تنش فراوانی را بر روی بدن شما وارد می آورند و همین امر موجب می شود که عضلات برای مدت زمان طولانی نرم و سست باقی بمانند. اما نرمش ملایم و متعادل (مثل یوگا و پیاده روی) به آب شدن چربی ها سرعت می دهد و مشکل شما را در مدت زمان کمتری حل می کند.

.........

 

 

 

4 حرکت شکم که معجزه می کند!

ادامه دارد.......


ادامه مطلب
[ شنبه 8 تير 1392برچسب:, ] [ 14:35 ] [ نسرین ]

باید گفت اعتیادهای قانونی نیز به مانند مواد مخدر می توانند بسیار خطرناک و مشکل ساز باشند. در این مطلب شما را با تعدادی از اعتیادهای قانونی آشنا می شوید.

باید گفت که این گونه از اعتیادها نیز به مانند مواد مخدر می توانند خطرناک و مشکل ساز باشند. در این مطلب شما را با تعدادی از این گونه اعتیادها آشنا می کنیم.

 


خرید کردن

یکی از مشکلاتی که خصوصا امروزه در جوامع صنعتی و در حال توسعه وجود دارد، مشکلی به نام "اعتیاد به خرید" است. در این شرایط فرد مبتلا دوست دارد تا جایی که می تواند به خرید بپردازد. نکته جالب در مورد این اعتیاد این است که این مشکل مختص به افراد ثروتمند نیست. افرادی در سطوح متوسط نیز به این مشکل دچار هستند و این گونه از اعتیاد باعث می شود تا برای بدست آوردن پول لازم برای خرید کردن دست به کارهای خلاف قانون نیز بزنند.

تماشای تلویزیون

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی تلویزیون هایی با کیفیت تصویر بسیار بالا به بازار عرضه شده است و همچنین تعداد شبکه های تلویزیونی در سرتاسر جهان در حال افزایش بوده و بر کمیت و تنوع برنامه ها نیز اضافه کرده است. ...........


ادامه مطلب
[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 20:22 ] [ نسرین ]

لک های صورت از آن مشکلاتی است که افراد زیادی با آن درگیرند اما همه برای از بین بردن آن ها به پزشک مراجعه نمی کنند. خیلی ها دیگر به لک های صورت شان عادت کرده اند اما از بین رفتن لک ها می تواند تغییر زیادی را در پوست ایجاد کند و جلوه ای تازه به پوست دهد اما چگونه؟ آیا تنها باید سراغ لیزر و کرم های گران قیمت رفت؟ نه خیال تان راحت باشد. می توانید با استفاده از خواص مواد طبیعی این لک ها را تا حد زیادی کم رنگ کنید یا حتی از بین ببرید.

لک های کوچک را از بین ببرید

مواد لازم:

لیمو ترش: یک عدد

شیر: ۲ قاشق غذاخوری

پالپ آلوورا

روش تهیه:

آب لیموترش را بگیرید و با شیر مخلوط کنید و بعد روی مناطق لکه دار پوست بمالید. وقتی این ماده روی پوست خشک شد، روی آن پالپ آلوورا بگذارید و بعد روی آن را با چسب یا پارچه ای ببندید و اجازه دهید تمام شب باقی بماند.

 


ادامه مطلب
[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 20:18 ] [ نسرین ]

دوز یک گرم در روز برای چهار هفته است تا اثر بالینی آن ظاهر شود.

 


ادامه مطلب
[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 20:16 ] [ نسرین ]

از این گذشته تخمه آفتابگردان منبع خوب ویتامین E نیز محسوب می‌شود. این آنتی اکسیدان قوی نمی‌گذارد به سلول‌ها آسیب برسد و به سلامت پوست و موها کمک زیادی می‌کند.

 

از قدیم گفته‌اند « فلفل نبین چه ریزه »! نگاه به این دانه‌های کوچک و ریز نکنید. دانه‌هایی مانند شاه‌دانه، تخمه کدو، تخمه آفتابگردان و غیره سرشار از پروتئین، فیبرها، آهن، ویتامین‌ها و اسیدهای چرب امگا 3 هستند. ما هم با شما هم عقیده‌ایم که اصلاً به قد و قواره‌شان نمی‌آید این همه خاصیت داشته باشند. اما عظمت خدا در همین است که یک دانه‌ی کوچک را سرشار از مواد مغذی خلق می‌کند تا ما بخوریم و بیاشامیم و اسراف نکنیم.

 

برای آشنایی با این دانه‌های مفید و خواصشان با ما همراه باشید:


ادامه مطلب
[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 20:13 ] [ نسرین ]

والدین باید به صورتی کاملا منطقی حد و مرزهای محکمی را بدون هر گونه عصبانیت، غرغر، تهدید و هشدارهای تکراری برای کودکان تعیین کنند.

 

داشتن کودکان مودب و با تربیت واقعا لذت بخش است... شما با یادگیری عشق و منطق و دانستن تنها 2 قانون ساده می توانید به این لذت دست یابید!

 

اما چرا فقط 2 قانون؟

چون تربیت کودکان به اندازه کافی سخت است. بیشتر والدین و معلمان معتقدند در تربیت کودکان بیش فعال بخاطر سپاری قانون های متعدد کار مشکلی است.

ابراز علاقه و محبت به کودکان باید حد و مرزی داشته باشد و این وظیفه ماست که این حد و مرز هارا برای کودکان دلبندمان مشخص کنیم.

 

نکته جالب اینجاست که بسیاری از کودکان این حد و مرزها را امتحان می کنند! چون آنها قصد دارند بفهمند که شما چقدر در تعیین این حد و مرزها جدی هستید.

 

گروهی از والدین معتقدند که ما نمی خواهیم با این کار (یعنی تعیین حد و مرز بصورت جدی) عشق و احترام فرزندمان را از دست دهیم و به همین جهت از این حد و مرزها و قوانین دست می کشند...

تحقیقات نشان می دهد اگر والدین فرزندانشان را طوری تربیت کنند که آنها هیچوقت والدین خود را جزو انسانهای جدی و سخت گیر ندانند، هرگز احترام، مسئولیت و نظم و انضباط را یاد نمی گیرند و در محیط اجتماعی زمانی که با جدیت معلمان یا حتی جامعه مواجه می گردند، دچار مشکل می شوند.

 

و حالا انجمن عشق و منطق با ارائه 2 قانون ساده به شما کمک می کند تا به راحتی و بدون از دست دادن علاقه فرزندتان، آنها را تربیت کنید:

 

قانون اول

والدین باید به صورتی کاملا منطقی حد و مرزهای محکمی را بدون هر گونه عصبانیت، غرغر، تهدید و هشدارهای تکراری برای کودکان تعیین کنند.........

 


ادامه مطلب
[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 20:10 ] [ نسرین ]

حتما بخونید ضرر نمی کنید..........

یكی از دستاوردهای منفی زندگی مدرن و ماشینی امروز در سراسر دنیا نشاندن طولانی مدت مردم روی صندلی و پشت میز و بعد ولو شدن روی كاناپه موقع استراحت است. جدا از تمام خطراتی كه به واسطه كم‌تحركی در این سبك از زندگی انسان  را تهدید می‌كند یك خطر بسیار مهم‌تر در خود همین صندلی‌ها پنهان است. واقعیت این است كه صندلی‌های معصوم و خوش‌رنگ و لعاب منزل و دفتر كار می‌توانند تهدیدی جدی برعلیه سلامت شما باشند بنابراین لطفا به‌طور مداوم روی صندلی ننشینید.

 

 

این سوال مهم را جواب بدهید 


شاید همین جا به شما بگوییم بهتر است از جای‌تان بلند شوید. همین وسیله ظاهرا بی‌ضرر كه شما مدت طولانی بدن‌تان را روی آن پارك می‌كنید باعث خشكی عضلات، از بین رفتن تعادل، افزایش خشكی و انعطاف بدنی نداشتن به‌صورت پیشرونده و در نهایت مرگ شما خواهد شد..........


ادامه مطلب
[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 20:5 ] [ نسرین ]

وقتی که شما می دانید کدام دسته از لباسها متناسب با اندام شما می باشد لباس پوشیدن کاملاً آسان می شود

 

غالب خانم ها از لحاظ شکل اندامی در یکی از ۴ گروه ذیل قرار می گیرند :

۱٫ اندام دایره ای ( در قسمت میانی چاق می باشد )

۲٫ اندام مثلثی شکل ( قسمت انتهایی چاقتر است)

۳٫اندام ساعت شنی ( کمری باریک، بالاتنه و پایین تنه برجسته)

۴٫ اندام مربع شکل ( از بالا تا پایین صاف، بدون برجستگی 

 

اندامهای گرد

اگر به غیر از شکمتان در بقیه قسمتها از اندامی باریک برخوردار هستید و می خواهید در قسمت میان تنه چاقتر به نظر نیایید ( و یا اینکه خیلی آسان چند کیلو وزن اضافه حاصله از بارداری را مخفی کنید ) لباسهایی بپوشید که در قسمت میان تنه کاملا آزاد باشد و یا اینکه در قسمتهای دیگر بدن کاملا راحت باشد ( تا اندامهای تحتانی بدن را که لاغر هستند بزرگتر نشان دهد )

 

مدلهایی که نباید بپوشید : هر مدلی که نظر دیگران را به قسمت میانی /شکم شما جلب کند .مثل شلوارهای بلند ، کمربند بستن و یا تاپهایی که کمر تنگی دارند .

.ادامه دارد..........

 

 


ادامه مطلب
[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 19:54 ] [ نسرین ]

اصول دوستیابی و نفوذ بر دیگران و رهبری مؤثر به قرار زیر است:

 

 1 انتقاد، شکایت و محکوم نکنید

 

2  صادق باشید.

 

3  در دیگران انگیزه ایجاد کنید.

 

4  ذاتاً به دیگران علاقه مند باشید.

 

5  همیشه حتی در هنگام مشکلات و سختی ها خنده رو باشید.


ادامه مطلب
[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 19:49 ] [ نسرین ]

چـیـزهایـی که می خورید می تواند به زیباتر شدن شما کـمک کند. از همین حالا برنامه زیبایی خود را با صبحانه، ناهار و شام آغاز کنید.

جوانتر به نظر بیایید : بـادام خـواص فـوق العـاده ی ضد پیری دارد. نه تنها حاوی مـیــزان زیادی ویتامین e است (می دانید که این ویتامین جـزء ویـتـامین هایی است که معمولاً پشت ظرف کِرِم هاو لوازم آرایشی از آن نام می بـرنـد)، بـلـکـه حـاوی میزان زیـادی اسـیـد چـرب هـم مـی بـاشـد (کـه بـه نــرم کــردن پوست کمک می کند)، همچنین حاوی آنتی اکسیدان سلنیم می باشد. اما حواستان باشد که زیاد از این ماده ی غذایی نخورید. درست است که خواص زیبایی و آرایشی زیادی دارد، اما میزان کالریش هم بالا است و ممکن است باعث چاقی شود.

ناخن هایی محکم داشته باشید :
با خوردن پروتئین می توانید به ناخن هایتان استحکام بیشتری داده و آنها را تقویت کنید. پروتئین باعث ساختن کراتین (ماده ی تشکیل دهنده ی ناخن) می شود. سینه ی مرغ بدون پوست و استخوان، گوشت بوقلمون، ماهی تن و حبوبات همه در این منظور به شما کمک می کنند.

موهایی براق داشته باشید............


ادامه مطلب
[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 19:46 ] [ نسرین ]

نوشیدن در کنار خوردن از جمله رفتارهایی است که انسان نمی تواند آن را ترک کند. در این میان نوشیدن آب میوه ها و نوشیدنی های سالم می تواند به شما در داشتن بدنی سالم نیز کمک کند.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، در این مطلب سعی می کنیم تا بهترین نوشیدنی ها که می توانند به سالم بودن شما کمک کنند را معرفی کنیم:

آب: هر فردی باید آب بنوشد چه آب گرم و چه آب با دمای معمولی، اگر دچار مشكلات هاضمه هستید آب سرد ممكن است برای شما خوب نباشد و بهتر است كه از آب تمیز و تصفیه شده مصرف كنید. می توانید برای طعم خوب به آب، كمی لیمو به آن اضافه كنید.

 


چای های گیاهی: چای های گیاهی فاقد كافئین، شكل فوق العاده عالی از مایعات هستند، چای های نعناع، بابونه و زیره بویژه هاضمه و گوارش را بهبود می بخشد و نفخ روده ها را كاهش می دهد، بعلاوه از چای سبز هم می توانید بهره مند شوید.


 

 


ادامه مطلب
[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 19:42 ] [ نسرین ]

شما با انتخاب یكی از انگشت‌های خود می‌توانید با ویژگی‌های تان آشنا شوید و با توصیه‌های كارشناسان مجله تپش روزهای موفقی را پیش‌رو داشته باشید


 
آیا تا به حال به‌طور دقیق به انگشتان دستان خود نگاه كرده‌اید؟ آیا تا به حال فكر كرده‌اید به كدام یك علاقه بیشتری نسبت به بقیه دارید؟ با دقت نگاه كنید؛ همان انگشتی كه دوستش دارید، به سمت موفقیت اشاره می‌كند!

این تست شخصیت‌شناسی شما را شگفت‌زده خواهد كرد وقتی با انتخاب یكی از انگشت‌ها، شخصیت خودتان را بشناسید. پس از مطالعه شخصیت خود، شما می‌توانید در ادامه متن، راهكارهایی برای رسیدن به موفقیت در روزهای پیش‌رو را  بخوانید.

انگشت شست


این انگشت نماد مسائل مادی و ثروت است و كسانی كه این انگشت را انتخاب می‌كنند، اقتصاد‌دانان خوبی هستند و معمولا از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار دارند. توصیه كارشناس ما برای گروهی كه انگشت شست خود را دوست دارند،

این است كه به مسائلی مثل طلا و دلار كه ذهن عموم را اشغال كرده است توجهی نكنند. شما می‌توانید به ایده‌ای تازه فكر كنید؛ درست مثل عكاسی كه دور ایستاده است و از تجمع هزاران عكاس در اطراف یك تیم ورزشی عكسی برای بردن تمام جوایز عكاسی برمی‌دارد!

 

انگشت اشاره


این انگشت نماد كار است و اشخاصی كه به این انگشت اهمیت بیشتری می‌دهند، انسان‌های كاری‌ای هستند و به‌طور كلی وجدان كاری‌ خوب و موفقیت زیادی در كارهای‌شان دارند. كارشناس ما به این گروه از افراد توصیه می‌كند


 
چند هفته‌ای روی این موضوع مهم تمركز كنند: آیا ما درست در جای خودمان قرار گرفته‌ایم؟! پاسخ به این پرسش – البته به شرطی كه صادقانه باشد! – رمز موفقیت تمام مردم جهان است!

 

انگشت وسط


این انگشت .....


ادامه مطلب
[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 19:39 ] [ نسرین ]

پژوهشگران انگلیسی و آمریکایی در تحقیقات خود نشان دادند که انتخاب اسم برای فرزندان بزرگترین چالش والدین است چرا که اسم ها شخصیت انسان ها را می سازند.


به گزارش لایو ساینس ، محققان انگلیسی با بررسی سه هزار خانواده دریافتند که یک پنجم والدین از اسمی که برای فرزندان خود انتخاب کرده اند پشیمان هستند.

همچنین در تحقیقات دیگری که محققان دانشگاه نورث وسترن در ایلینویز انجام دادند مشخص شد که انتخاب اسم بسیار مهمتر از آن چیزی است که تاکنون تصور می شد و شاید به همین دلیل است که کتاب های اسم نزد مردم از محبوبیت بالایی برخوردارند.

به گفته این محققان ، علم نشان می دهد که داشتن یک اسم زیبا و خوش آهنگ نه تنها احساس اطمینان فرد را افزایش می دهد بلکه موجب می شود دیگران به طور مثبت تری به وی نگاه کنند.

دیوید فیلیو سرپرست این تیم تحقیقاتی اظهار داشت: اینکه افراد چه کار می کنند و به چه فکر می کنند اهمیت چندانی ندارد. در واقع مغز انسان به محض شنیدن اسمی که تلفظ می شود پالسهایی را ارسال و دریافت کرده و با توجه به اسم فرد درباره وی قضاوت می کند.

 


ادامه مطلب
[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 19:33 ] [ نسرین ]

یک قاشق سوپ خوری عسل را با یک قاشق چای خوری آب رقیق کنید. ۱۰ دقیقه آن را در مایکروفر حرارت دهید. بعد از سرد شدن، آن را روی لب هایتان بمالید و تا ۱۰ دقیقه بگذارید بماند.

 

داشتن صورت و اندامی زیبا مستلزم تغذیه سالم است. برخی از بهترین راه حل های زیبایی، استفاده ازمواد غذایی ساده ای است که در آشپزخانه یا مغازه های عطاری یافت می شود. 

چای

1 - ۲ عدد چای کیسه ای را در آب جوش قرار دهید، بعد از تکان دادن به مدت ۱۰ دقیقه قبل از خواب روی چشم هایتان قرار دهید.

 

 


ادامه مطلب
[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 19:24 ] [ نسرین ]

تا به حال فکر کرده اید چرا بعضی افراد این همه طرفدار دارند ومحبوب همه هستند اما بعضی دیگر ... انگار کسی دوست ندارد حتی نزدیکشان بشود؟ خب، دسته اول مهره مار ندارند –شما که به این جور خرافات اعتقاد ندارید؟! – بلکه خصوصیاتی دارند که باعث محبوبیتشان می شود، یا بهتر بگوییم فاقد خصوصیاتی هستند که آدم ها را از آنها براند.

 

چه خصوصیاتی باعث می شود دیگران از ما فاصله بگیرند؟ موفقیت به شما می گوید! اگر نمی خواهید مجرد بمانید این خصوصیات را در اسرع وقت از خودتان از بین ببرید. هیچ کس دوست ندارد با چنین آدم هایی ازدواج کند.

دخترهایی که برای خودشان «مرد» شده اند!

شمار این جور دخترها در دنیای امروز روبه افزایش است، و جالب اینجاست که آنها اصلا از دافعه های خودشان خبر ندارند و به «مردانگی» خودشان کاملا افتخار می کنند. آنها زنان دیگر را ضعیف، ناتوان، ظریف و وابسته می دانند و اصلا حاضر نیستند به عنوان جنس زن به آنها نگاه شود.

لباس های مردانه، کارهای مردانه، بازوهای قوی و برجسته و صدای کلفت و مردانه از چیزهای مورد علاقه آنهاست که با آن فخر می فروشند. اگر شما هم ظرافت های زنانه را باعث سرافکندگی خود می دانید، به مقاله «پسرهایی که مجرد» می مانند نگاهی بیندازید.

زنان مردنما همانقدر برای دیگران دافعه دارند که مردان زن نما حال شما را بد می کنند.زن، زن آفریده شده و مرد،مرد، و هر کدام از این دو جنس در قالب خصوصیات خودشان است که جذابیت دارد، قدرت دارد و می تواند کارهایش را راه بیندازد.البته این جور دختران می توانند به خوبی جای پدر را برای بچه هایشان پر کننداما متاسفانه مجرد می مانند، چون پدر بچه ها دنبال «همسر» خوبی برای خود می گردد!

 


ادامه مطلب
[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 19:12 ] [ نسرین ]

 

گاهی اوقات مهم ترین مانع دستیابی ما به خواسته هایمان دقیقا جلوی چشمانمان است اما به آن بی توجهیم . شاید هم چون همیشه جلوی چشممان است نمی بینیمش. اگر از زاویه جدید نگاه کنیم به قول معروف یک شبه می توانیم ره صد ساله برویم.

۱  غرور مانع یادگیری
غرور مانع اصلی یادگیری است. شما حتما این ضرب المثل ایرانی را شنیده ایدپرسیدن عیب نیست ندانستن عیب است” اما خودتان قضاوت کنید چند بار به خاطر حفظ غرورمان از سوال کردن طفره رفته ایم. اغلب کسانی که در رشته های مختلف علمی به پیشرفت رسیده اند کسانی اند که از پرسیدن نمی ترسیدند.

۲  تعصب مانع نوآوری
هیچ چیز در دنیا بیشتر از تعصب مانع نوآوری و پیشرفت نوع بشر نشده است. به خیلی چیزها چنگ می زنیم و تعصب داریم اما نمی دانیم چرا. اگر در مورد خیلی از باور ها و روش های زندگی مان فکر کنیم فلسفه خاصی برایش نداریم درحالیکه شاید هر روز اجرایش کنیم. هرکسی که توانسته زیان های جبران ناپذیر تعصب بیجا را در زندگی اش کشف کند درهای تازه ای به رویش باز شده و دنیا را از منظر جدیدی دیده است.


ادامه مطلب
[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 19:7 ] [ نسرین ]

 

 خانومها بخوانید.............

اولین قدم برای انتخاب رژیم سالم، خوردن انواع مواد غذایی و به مقدار متعادل است.

تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد که مصرف این ۷ مواد غذایی بیماری‌های قلبی، سرطان سینه و پوکی استخوان را از زنان دور می‌کند.

۱-‌ گوجه فرنگی

به گفته محققان مصرف مواد غذایی سرشار از لیکوپن مثل گوجه فرنگی می‌تواند در رفع سرطان سینه و گردنه رحم موثر باشد.

۲- بذر کتان

دانشمندان ترکیب‌های مفیدی را همانند چربی‌های امگا ۳ و فیبر در بذرکتان یافته‌اند. مطالعات انجام شده در کلینیک مایو نشان می‌دهد مصرف ۴۰ گرم بذرکتان می‌تواند به کاهش تری گلیسیرید کمک کندالبته پزشکان مصرف بذر کتان در دوران بارداری را پیشنهاد نمی‌کنند.


ادامه مطلب
[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 18:57 ] [ نسرین ]

کسانى که خطى نامرتب دارند: احتمالاً در زندگى بسیار فعال هستندو به همین دلیل برایشان مشکل است که...

 

 کسانى که خطى نامرتب دارند
احتمالاً در زندگى بسیار فعال هستندو به همین دلیل برایشان مشکل است که بتوانند ثابت و بى تحرک بمانند و برخى از کارهایشان حساب شده و سنجیده نیست. به همین دلیل گاهى اوقات براى دوستان و افراد خانواده غیرقابل پیش بینى هستند. آزادى شخصیتى براى آن ها خیلى مهم است و اهمیت زیادى به استقلال خود مى دهند و ممکن است گاهى خیلى احساساتى رفتار کنند

کسانى دست خط مرتب و خوانایى داشته باشند

 

مى توان این طور برداشت کرد که آن ها خودشان را بسیار کنترل مى کنند و دوست ندارند به راحتى شخصیت خود را لو بدهند. حتى گاهى اوقات برایشان مشکل است که احساساتشان را بروز دهند و آن را سرکوب مى کنند.

کسى که خیلى پررنگ مى نویسد و قلم را زیاد فشار مى دهد


احتمالاً علاقه زیادى به مخالفت کردن با دیگران دارد؛ چرا که احساس قدرت و اعتماد به نفس زیادى مى کند و دوست دارد روى دیگران اعمال نفوذ کند و به همین خاطر شخصیت افراد را درست درک نمى کند.


ادامه مطلب
[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 18:46 ] [ نسرین ]

ته دیگ طلایی رنگ خوشمزه هم نشدیم دو نفر سرمون دعوا کنند

ویرگول هم نشدیم هر کی بهمون رسید مکث کنه

موبایل هم نشدیم ، روزی هزار بار نگامون کنی

پایان نامه هم نشدیم ازمون دفاع کنن

آهنگ هم نشدیم ، دو نفر بهمون گوش کن

مانیتور هم نشدیم ازمون چشم بر ندارند!!!!!

کلاه هم نشدیم ملت رو سرگرم کنیم

ای خدااااااا! بختک هم نشدیم بیفتیم رو سر مردم


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, ] [ 11:1 ] [ نسرین ]

همیشه ظرفیت ها رو بسنجین: شوخی ای نکنین که مجبور باشین یه «ای بابا! شوخی کردم» به آخرش اضافه کنین!

*آدمایی که سا کت سوار تاکسی میشن تا مقصد از پنجره بیرون رو نگاه می کنن، آخرشم، بدون هیچ حرفی، کرایه رو میدن و میرن آدمای خسته و دلتنگی هستن سر به سرشون نذارین...

*کاربردی ترین چیزی که من از کتاب علوم دوران مدرسه یاد گرفتم اینه که وقتی در ترشی یا مربا باز نمی شه، بگیرمش زیر آب گرم!

*دلگیر نشو از آدما، نیش زدن طبیعت شونه! سال هاست که به هوای بارانی می گویند: خراب...

*به کسانی که به شما حسودی می کنند احترام بگذارید! زیرا اینها کسانی هستند که از صمیم قلب معتقدند شما بهتر از آنان هستید.

*همه ما دست خدا یه بلوتوثی داریم. بترس از اون روزی که خدا بلوتوث تو رو پخش کنه...

*اعصاب چیست؟ چیزیست که هیچ کس ندارد ولی توقع دارند که تو داشته باشی!

*توقع چیست؟ چیزیست که همه دارند و تو نباید داشته باشی!!!

*تاحالا دقت کردین!؟ شانس یه بار در خونه آدمو می زنه. بدشانسی دستش رو از روی زنگ برنمیداره. بدبختی هم که کلا کلید داره...




ادامه مطلب
[ پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, ] [ 10:55 ] [ نسرین ]

رابطه کش شلوار و پیشرفت


یارو نشسته بوده پشت بنز آخرین سیستم، داشته صد و هشتاد تا تو اتوبان میرفته، یهو میبینه یك موتور گازی ازش جلو زد! خیلی شاكی میشه، پا رو میگذاره رو گاز، با سرعت دویست از بغل موتوره رد میشه. یك مدت واسه خودش خوش و خرم میره، یهو میبینه موتور گازیه غیییییژ ازش جلو زد!
دیگه پاك قاط میزنه، پا رو تا ته میگذاره رو گاز، با دویست و چهل تا از موتوره جلو میزنه. همینجور داشته با آخرین سرعت میرفته، باز یهو میبینه، موتور گازیه مثل تیر از بغلش رد شد!
طرف كم میاره، راهنما میزنه كنار به موتوریه هم علامت میده بزنه كنار. خلاصه دوتایی وامیستن كنار اتوبان، یارو پیاده میشه، میره جلو موتوریه، میگه: آقا تو خدایی! من مخلصتم، فقط بگو چطور با این موتور گازی كل مارو خوابوندی؟! موتوریه با رنگ پریده، نفس زنان میگه: والله ... داداش... خدا پدرت رو بیامرزه واستادی... آخه ... كش شلوارم گیر كرده به آینه بغلت ...

نتیجه اخلاقی : اگه می بینید بعضی ها در کمال بی استعدادی پیشرفت های قابل ملاحظه ایی دارند ببینید کش شلوارشان به کجای یک مدیر گیر کرده


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, ] [ 10:51 ] [ نسرین ]

 

بعضی از توانایی های منحصر به فرد ایرانی ها در این گزارش فهرست شده اند که عبارت اند از:

دورزدن

ایرانی جماعت متخصص دور زدنه دور زدن میدون با دنده عقب، دور زدن پیچ های هزار چم و دور زدن تحریم های یک و چند جانبه اونجوری که تحریم کننده ها نفهمند از کجا خوردن.

همچین دورشون می زنیم که خودمونم نمی فهمیم چطور شد.

مطب دکتر

فقط یه ایرانی می تونه به خاطر آنفولانزا بره مطب دکترو تو تب 40 درجه وقتی از مطب میاد بیرون حساب کنه درآمد روزانه دکتر چقدره!

 

 

صبح بخیر

فقط یه ایرانی می تونه ساعت 6 صبح بگه پاشو خجالت نمی کشی لنگ ظهره!!

.عزاداری

فقط یه ایرانی می تونه وقتی کسی می میره به صاحب عزا  بگه خدابیامرز راحت شد!!

 

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, ] [ 10:18 ] [ نسرین ]

 .برای لباسهایی که کمی برام تنگ شدن

یعنی غذایی برای خوردن دارم

برای فرزندم

که از شستن ظرفها شکایت دارد و این یعنی خونه مونده و تو خیابون ول نیست.

  

برای شلوغی و کثیفی خانه بعد از مهمانی

 یعنی دوستانی دارم که پیشم میان.

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 11:54 ] [ نسرین ]

حافظ :

اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را / به خال هندویش بخشم سمرقند بخارا را

صائب تبریزی:

اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را / به خال هندویش بخشم سر و دست و تن و پا را

هر آنکس چیز می بخشد ز مال خویش می بخشد / نه چون حافظ که می بخشد سمرقند و بخارا را

شهریار:

اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را / به خال هندویش بخشم تمام روح اجزا را

هر آنکس چیز می بخشد بسان مرد می بخشد / نه چون صائب که می بخشد سر و دست و تن و پا را

سر و دست و تن و پا را به خاک گور می بخشند / نه بر آن ترک شیرازی که برده جمله دلها را

محمد عیادزاده:

اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را / خوشا بر حال خوشبختش، بدست آورد دنیا را

نه جان و روح می بخشم نه املاک بخارا را / مگر بنگاه املاکم؟چه معنی دارد این کارا؟

و خال هندویش دیگر ندارد ارزشی اصلاً / که با جراحی صورت عمل کردند خال ها را

نه حافظ داد املاکی، نه صائب دست و پا ها را / فقط می خواستند این ها، بگیرند وقت ما ها را ؟؟؟

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 11:48 ] [ نسرین ]

 
فکر می کنید اگه در دوره حافظ و فردوسی و......تلفن بود اونم ازنوع منشی دار ،
منشی تلفن خونشون  چی می گفت ؟


لطفا پس از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بگذارید.


پیغام‌گیر حافظ

رفته ام بیرون از کاشانه خود غم مخور

تامگر بینم رخ جانانه ی خود غم مخور

بشنوی پاسخ ز حافظ گر که بگذاری پیام

زان زمان کو باز گردم خانه یخود غم مخور

پیغام گیر سعدی

از آوی دل انگیز تو مستم

نباشم خانه و شرمنده هستم

به پیغام تو خواهم گفت پاسخ

فلک گر فرصتی دادی به دستم

 

پیغام گیر فردوسی

نمی باشم امروز اندر سرای

که رسم ادب را بیارم به جای

به پیغامت ای دوست گویم جواب

چو فردا برآید بلند آفتاب

 
ادامه دارد.................


ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 10:46 ] [ نسرین ]

يا چنان نماي كه هستي ، يا  چنان باش كه مي‌نمايي.      

 ادامه دارد..................


ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 10:42 ] [ نسرین ]

 

  قرآن دارای 6236 آیه است  

                    قرآن دارای 114 بسم الله الرحمن الرحیم است

                                        آیه 288 سوره بقره به آیه وام دادن نیز معروف است و بزرگترین آیه قران

                                                                         کوچکترین آیه قرآن « مدها متان » در سوره الرحمن است

                                                                         بهترین شب در قرآن شب قدر است

     

     بهترین سوره قرآن « یس » است

                                سوره « حمد » به مادر قرآن معروف است

                                                                    سوره فجر به سوره امام حسین (ع) معروف است

                                                                                                            سوره « یس » به قلب قرآن مشهور است

                          سوره های اسراء حدید ، حشر ، صف ، جمعه ، نفابن ، واعلی به مسبحات مشهورند

     


ادامه مطلب
[ سه شنبه 4 دی 1391برچسب:, ] [ 10:33 ] [ نسرین ]

گفتم: چقدر احساس تنهایی میکنم …
گفتی:
فانی قریب
    
.:: من که نزدیکم (بقره/۱۸۶) ::.

 

گفتم: تو همیشه نزدیکی؛ من دورم… کاش میشد بهت نزدیک شم …
گفتی:
و اذکر ربک فی نفسک تضرعا و خیفة و دون الجهر من القول بالغدو و الأصال
    
.:: هر صبح و عصر، پروردگارت رو پیش خودت، با خوف و تضرع، و با صدای آهسته یاد کن (اعراف/۲۰۵) ::.

 

گفتم: این هم توفیق میخواهد!
گفتی:
ألا تحبون ان یغفرالله لکم
    
.:: دوست ندارید خدا ببخشدتون؟! (نور/۲۲) ::.

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 10:31 ] [ نسرین ]

پادشاهی در یک شب سرد زمستان از قصر خارج شد. هنگام بازگشت سرباز پیری را دید که با لباسی اندک در سرما نگهبانی می داد.

از او پرسید : آیا سردت نیست؟

نگهبان پیر گفت : چرا ولی لباس گرم ندارم و مجبورم تحمل کنم.

پادشاه گفت : من الان داخل قصر می روم و می گویم یکی از لباس های گرم مرا را برایت بیاورند.

نگهبان ذوق زده شد و از پادشاه تشکر کرد. اما پادشاه به محض ورود به داخل قصر وعده اش را فراموش کرد.

صبح روز بعد جسد سرمازده پیرمرد را در حوالی قصر پیدا کردند، در حالی که در کنارش با خطی ناخوانا نوشته بود :

ای پادشاه من هر شب با همین لباس کم سرما را تحمل می کردم اما وعده لباس گرم تو مرا از پای درآورد…..

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی 

[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 10:23 ] [ نسرین ]

شما یادتون نمیاد، کاغذ باطله و نون خشکه میدادیم به نمکی ، نمک بهمون میداد بعدش هم نمک ید دار اومد که پیشرفت کرده بود نمک ید دار میداد، تابستونها هم دمپایی پاره میگرفت جوجه های رنگی میداد.
شما یادتون نمی یاد، بچه که بودیم می خواستیم بریم حموم باید 1 ساعت قبل بخاری تو حموم روشن میکردیم.

شما یادتون نمیاد، کیک می خریدیم پونزه زار. کاغذ زیرش رو هم می جویدم!
شما یادتون نمیاد آسیاب بشین میشینم، آسیاب پاشو پامیشم، آسیاب بچرخ میچرخم، آسیاب پاشو،پا نمیشم؛ جوون ننه جون، پا نمیشم؛… جوونه قفل چمدون،پامیشم..آسیاب تند ترش کن، تندتر تندترش کن!
شما یادتون نمیاد موقع امتحان باید بین خودمون و نفر بغلی کیف میزاشتیم رو میز که تقلب نکنیم.

ادامه دارد...............


ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 10:16 ] [ نسرین ]

دکتر شریعتی انسان ها را به چهار گروه زیر دسته بندی کرده است :

دسته اول

آنانی که وقتی هستند هستند، وقتی که نیستند هم نیستند

عمده آدم‌ها.

حضورشان مبتنی به فیزیک است. تنها با لمس ابعاد جسمانی آن‌هاست که قابل فهم می‌شوند. بنابراین اینان تنها هویت جسمی دارند.

ادامه دارد.............


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:, ] [ 19:46 ] [ نسرین ]

 نگاه نو به تناسب اندام، توجه به نشانه «برج ها» و وارد کردن آن ها در تمرینات ورزشی است.
بیشتر افراد برای مسائل عشقی و کاری به طالع بینی روی می آورند، اما در مورد ورزش چطور؟! حتی اگر شما با این عقیده موافق باشید که اجرام آسمانی می توانند تصمیمات و اتفاقات زمینی را از قبل خبر دهند، اما تأثیر آن ها روی تناسب اندام کمی غیر معقول به نظر می رسد. اما استفاده از طالع بینی دید تازه و جدیدی را به تمرینات ورزشی می بخشد و می توانید با توجه به نشان مخصوص ماه خود، ورزش مخصوص تان را انجام دهید.
وقتی شما خواستنی ها و نخواستنی ها و توانایی های طبیعی و ذاتی تان را بدانید، می توانید یک رژیم غذایی و ورزش را انتخاب کنید و انجام دهید. چون مناسب شماست و صرفاً به خاطر اینکه مربی بدنسازی شما اینطور می خواهد و می گوید این ورزش برای سلامتی و لاغر کردن تان مفید است. طبق نظریه ستاره شناسی، هر نشانه، قدرت و تمایلات خاص خودش را دارد؛ و تک تک نشانه ها با اعضای بدن در ارتباطند. در واقع، دانستن طالع ورزش و تناسب اندام به عادت های ورزشی قدیمی تان جان تازه ای می بخشد مخصوصاً اگر از انجام دادن حرکات تکراری خسته شده اید. وقتی حرکت ورزشی مناسب انجام می دهید، به جای اینکه فکر کنید ورزش کرده اید بیشتر برایتان جنبه بازی و تفریح خواهد داشت.
آن وقت است که از حرکات ورزشی لذت می برید و در عین حال بدنی سالم خواهید داشت.


 

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:, ] [ 19:29 ] [ نسرین ]

در صورتیكه تاریخ تولد شما در:
اول فروردین ماه باشد سیاه هستید
بین دوم فروردین تا 11 فروردین باشد ارغوانی هستید
بین 12 تا 21 فروردین باشد. شما سرمه ای است
بین 22 فروردین تا 31 فروردین باشد نقره ای هستید.
بین یكم اردیبهشت تا 10 اردیبهشت باشدسفیدهستید.
بین 11 اردیبهشت تا 24 اردیبهشت باشد شما آبی هستید.
بین 25 اردیبهشت تا سوم خرداد باشد شما طلائی رنگ هستید.
بین 4 خرداد تا 13 خرداد باشد شما شیری رنگ هستید.

و  ......




ادامه مطلب
[ پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:, ] [ 19:23 ] [ نسرین ]

فکر می کنید درطول شب اصلاً از جایتان تکان نمی خورید؟ اشتباه می کنید. بااینکه بیشتر زمان خواب را در وضعیتی به سر می برید که موقعی که خوابتان می برد هستید، اما حتی آنهایی که وقتی صبح از خواب بیدار می شوند می بینند رختخوابشان همانطور دست نخورده مانده هم حداقل هر ساعت دو تا چهار مرتبه تکان می خورند و این یعنی هر شب تقریباً ۲۰ مرتبه در جایشان جابه جا می شوند. این مسئله کاملاً طبیعی است و با وجود این تکان خوردن ها باز هم وارد خواب عمیق خواهید شد.


مدل خوابیدن مورد علاقه شما ممکن است موجب کمر درد، گردن درد، دل درد و حتی ایجاد چروک زودرس روی پوستتان شود. دوست دارید بدانید که بهترین و سلامت ترین مدل خوابیدن چیست؟ پس مقاله را کامل بخوانید!


بهترین مدل: خوابیدن به پشت


خوب است برای: از گردن درد و کمردرد جلوگیری می کند، رفلاکس اسید معده را کاهش می دهد، ایجاد چروک روی پوست را به حداقل می رساند و باعث سفت و خوش فرم ماندن سینه ها می شود.




ادامه مطلب
[ پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:, ] [ 19:12 ] [ نسرین ]



لباس های تنگ: افرادی که لباس های تنگ میپوشند عموما افرادی مغرور و زود رنج اند. همچنین افرادی بسیار جذاب هستند.افرادی شایسته و معقول اند.

لباس های گشاد: افرادی که لباس های گشاد میپوشند افرادی بخشنده هستند به هیچ وجه حسود نبوده و دوستان زیادی دارند. فداکار و صادق نیز هستند.

لباس های تیره: افرادی که لباس های تیره میپوشند عموما افرادی خودخواه بود و بسیار خونسرد هستند به ندرت عصبانی می شوند و و سلیقه ی خوبی در انتخاب لباس دارند.

لباس های روشن: افرادی که لباس های روشن میپوشند افرادی فداکار و صادق هستند. افرادی مهربان و شوخ طبع هستند عاشق صلح و صفا و ارامش اند




ادامه مطلب
[ پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:, ] [ 19:0 ] [ نسرین ]

 در طول تمرینات منظم مانند دویدن، موسیقی می تواند توجه ورزشکار را محدود و درنتیجه توجه شخص را نسبت به احساس خستگی منحرف کند...

 

 مقالة حاضر حاصل شش سال تحقیق دورة دکترای نویسنده است که طی آن استنباط گردیده که موسیقی مناسب (صحیح) می تواند تأثیر زیادی بر ورزش و انجام تمرینات ورزشی داشته باشد. باعث خوشحالی نویسنده خواهد بود که مربیان و ورزشکاران را در یافته های خود شریک گرداند.

 

 

چگونه موسیقی به اعمال ورزشی کمک می کند؟

با بررسی این حوزه و بر اساس مطالعات تحلیلی ِ انجام گرفته در دانشکده، آشکار می گردد که موسیقی ممکن است به چهار طریق به انجام ورزش و تمرینات ورزشی کمک نماید.

اول، در طول تمرینات منظم مانند دویدن، موسیقی می تواند توجه ورزشکار را محدود و درنتیجه توجه شخص را نسبت به احساس خستگی منحرف کند. این تکنیکی است که بسیاری از دوندگان ماراتن و ورزشکاران ورزشهای سه گانه به آن به عنوان مسئله ای مهم و مجزا می نگرند.

.....ادامه دارد▪


ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, ] [ 19:41 ] [ نسرین ]

سحرم دولت بیدار ببالین آمد                       گفت برخیز که آن خسروی شیرین آمد

قدحی در کش و سرخوش بتماشا بخرام            تابببینی که نگارت به چه آئین آمد

مژدگانی بده ای خلوتی نافه گشای               که ز صحرای ختن آهوی مشکین آمد

مرغ دل باز هوادار کمان ابروئیست            که کمین صید گهش جان و دل و دین آمد

در هوا چند معلق زنی و جلوه کنی                 ای کبوتر نگران باش که شاهین آمد

ساقیا می بده و غم مخور از دشمن و دوست        که بکام دل ما آن بشد و این آمد

شادی یار پریچهره بده باده ناب                           که می لعل دوای دل غمگین آمد

رسم بد عهدی ایام چو دید ابربهار               گریه اش برسمن و سنبل و نسرین آمد

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

[ چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, ] [ 17:57 ] [ نسرین ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

با عرض سلام و احترام به دوستان عزیزم امیدوارم با باز کردن این وبلاگ تونسته باشم رضایت شما عزیزان را جلب کنم عزیزم نظر یادت نره..........
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 150
بازدید کل : 74266
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content